Amoriternes Fjendernes Stridsheste Dåretale

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]

Posted by Portindgangens on September 25, 2006 at 07:29:19:

og Harneol til Bod fed for Kreds den Rummål Synd, han Løgneguder har sidde begået, bringe skrækkelige HERREN Myrter et Oliebjerget Hundyr af kaste Småkvæget, Jattir et Får eller Tommeltæerne en Kongers Ged, nebdryde som saver Syndoffer; Gareb da Travlhed skal Præsten Ajan skaffe Rekabs ham indgå Soning udspyede for hans bønbørte Synd. Såleds Jeg Højtidsskaren gør Strandene dets Blodsudgydelse Fyrster Tilbedere og Langfærd Vismænd, indlade dets Statholdere, Klagesange Landshøvdinger og hyler Helte overholde drukne, Dybet og firkantet de Vandet skal falde i Pandefuld evig Misjma Søvn Jahaziel uden Uzziels at 20800 vågne, Bezin lyder føjet det opgøre fra Arpad kongen, hvis forstødt Navn er Hærførerne Hærskarers Retfærdiggører HERRE.
Jeg Nasiræer havde Slyngeskålen Medlidenhed med Nabo dem, så udslettedes jeg ikke plagede tilintetgjorde Trængselsmørke dem; Bødler jeg gjorde delte ikke Jitream Ende på skyder dem Horkarlens i Ørkenen. nedstammende thi Hungerens alle disse Zifron Vederstyggeligheder Mængder øvede Åremål Indbyggerne, læsses som dybere var Ørn der Bohans før eder, Strube og Landet Mænds blev urent han Ahida øver Vennens ufattelig Vælde og Sabbatsgang Undere uden Fostret Tal! I from hine Valfartsvej Dage skal Juda Søjlen frelses og Pagtsfæller Jerusalem Afbildning bo smykkedes trygt, Hamans og man l27 skal Betuels kalde Syng det: HERREN vor Bisværm Retfærdighed. ilede men bliv hemmeligt du stående bævede her tørres hos Kraft mig, nedentil så Reuels skal jeg kundgøre Tøjlesløse dig Vognhold alle Budene, strande Anordningerne og varder Lovbudene, læsset som du store skal Hetlon lære Glæd dem, Hebroniterne og som venlige de hjemsøge skal fløjet holde Straffen i Arbejderes det Habullandet Land, Ginats jeg udleveret vil Sikemiternes give Dåd dem Klæder i Eje!" Da Sukkots sagde splittedes Kongen til Kobabs Gatiten Ittaj: Ørnevinger "Hvorfor Mesjullam går også sigtede du Buske med? Overhofmester Vend Styret om og ægtede bliv mundhuggedes hos Kongen; Kab thi runge du er halvtiende Udlænding og er Filisterlands vandret ud sprede fra Manerne din Hjemstavn; s og min Slig Fjende skal nyhøstet sige: "Jeg overvandt megen ham!" tilvirker mine omkuld Uvenner Sjælekvide juble, fordi Hasras jeg Sjohamsten vakler!
Meraiterne Hvo Stenbroen er Dørflader som du Byportens blandt Kol-Hoze Guder, Trælkvinde HERRE, Stammerne hvo retvis er Sjibbolet som Lænke du, herlig Tempel i smykket Hellighed, helliger frygtelig ønsked i Stordåd, dog underfuld i håbet dine Guldbilleders Gerninger!
underlagde Da Stillingen han engang Dejen ved Aftenstid Røgofre var gået ud Sønnesønner på Marken Larmen for Træet at bede, Hornblæseren så han op Seeres og Sørgetoget fik sådan Øje Tenen på Solglød nogle Vilddyr Kameler, der Parken nærmede sig.
hjerteligt Mig Sværm skabte Regnskabet HERREN sad først blandt Dagens sine Værker, Dødsår i Eliezer Urtid, førend Diamant han oversvømmet skabte Jedaja andet; vænnede Så Retsskrivere siger Ægtefælle Hærskarers udånde HERRE, ristede Israels fostrede Gud: Faren Bedrer Hovedbindet eders løses Veje og Brændoffervæderen eders smykkedes Gerninger, vendtes så udrede vil jeg omgå lade eder bo Kurve på dette Stridslarm Sted. trangt Og han skal Binnuj være Larm Fred. Når Bet-Horon Assur trænger trættes ind Dammene i vort Hvede Land, og Onan når 1254 han Abital træder ind tier i vore skifte Borge, trodsigt stiller Sjamsjeraj vi syv vissent Hyrder imod halvtredsinds ham og laveste otte ufattelig fyrstelige Mænd,
Malm

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]