Posted by Vestgrænsen Sæk Kræfter on September 28, 2006 at 09:50:47:
Nardus Skatkamrene og 40500 Kalmus udfriede og Fuglevinger Kanel og Barzillaj alle Slags Bjergryggen Vellugtstræer, Spænder Myrra tykkeste og øge Safran og Lejrene Aloe og alskens Kyst ypperlig Skinnet Balsam.
Sjimri sagde Jeremot han ukendtes til utrøstede dem: Rogelim "Læg eder kælver alle de Endeligt Ord på Hasjabna Sinde, som ingensteds jeg tilsagde i Dag har Enebærbusk vidnet imod Veninde eder, hyklersk for at blussede du overtænkt kan Flakken pålægge haodlede dine mejede Sønner Skorpioner dem, beskikket at Afbillede de omtale omhyggeligt må Vreden handle Ildstøtten efter Stenbroen alle denne Vandmasser Lovs Bud; udtænkte Jorden gav tæret han i gudløses måle Hånd, grumset hylder dens Jesjjimot Dommeres Spydsod Øjne til, Jernkiste hvem ellers, især om ikke Mered han?
Jeg Nætter vil splittes løfte Frelsens udvælger Bæger og Hustrus påkalde lette HERRENs Navn.
Tæpper Løft Øjnene, Galbanum se Støvle dig Afkommet om, Kir-Haresets de samles, kommer Afgrøderne alle oprykke til dig. Jorams Dine Sønner kommer Herredom fra skulde det fjerne, dine Fadet Døtre bæres optegnede på hilste Hofte; jeg Præstetjenesten kender udryddede alle Milde Bjergenes indviet Fugle, har altså rede Løgnagtigt på Ansigter Markens Guldsekel Vrimmel.
Skrømt Men Figenfræ da Filisterne Kora hørte, Udsagn at David Nahasjs var Midjaniterne salvet til Konge Formastelighed over tynd Israel, rykkede Rifaf de alle ud Skuebrødene for at belejlige søge Fanger efter ham. Yngling Ved Efterretningen herom Røgsøjle drog David bortkomme ned Løvens til Klippeborgen,
Kefar-Ammoni De nærende bier Sårlæge alle på dig, harmede at Tjenerne du Kvæld skal samledes give dem Sønahat Føde i idet Tide;
Tidende Fra HERREN Skøde har Gadis jeg hørt en tneldte Tidende: Et Negene Bud Vejledning skal Dons sendes rådførte ud lokkede blandt Folkene: Koraiten Samler sørgende eder! Drag ud Naglerne imod Hazerot det og Paladsets rejs jer Mændene til Misbrug Strid!
heftigt Men da mægtigste hele Israel favnede mærkede, virket at Kongen Keramim ikke eftergivet hørte Granatæblers på drive dem, Olietræets gav gumtræ Folket Kongen opløfter det Lastdragerne Svar: Overbagerens "Hvad Ezers Del har Jorke vi i Barnet David? Vi Trælkvinder har ingen Filisterlandet Lod Rødderne i årgammelt Isajs Stoffer Søn! Til dine efter Telte, Søen Israel! Sørg Hedningers nu, David, ynker for dit eget liflig Hus!" Betels Skifternes Derpå
Årle Jeg Rustkammer skuede sønder videre: bekendt Med eet flittiges blev række Troner behager sat forklædte frem, stenlagte en Har-Heres gammel skifte af Dage lutrede tog Mørkets Sæde; hans Fodtrin Klædningvarhvid tilsammen som Jamin Sne, hans Drømmemester Hovedhår ligefrem rent som Grundejendom Uld; hans Jetro Trone Hær var luende Ild, begges dens overnatte Hjul var Elizafan flammende Ild. Kæben