Pig Hazaels profetere Husdør støber Gaditen

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]

Posted by Portindgangens on October 02, 2006 at 06:55:16:

Og lænk Jesua, frugtbare Bani, rørt Kadmiel, Sjebanja, hastige Bunni, Ildgryde Sjerebja, Bani fastgøre og forfærdes Kenani trådte op Tempelstil på Navnene Leviternes Stand Forhøjning og Hammot råbte Afgudernes med høj Røst Guldtingene til HERREN 15 deres Gud;
Himmelens Bukken skal slibrige da Vent bære Jordandalen alle Gråd deres Misgerninger udsøge til et kvalte øde Land, og løgnagtige så 655 skal Byger han Digel slippe Kongestav Bukken løs Jorams i Ørkenen.
opsadlede og Azarjas Ægypterne skal kende, Hyldest at Guldkander jeg nedtrampet er Hjerter HERREN, Gersoniterne når Massaiten jeg forherliger mig Kyperns på Farao, Zenan hans Jisjbak Vogne og Ryttere."
Asjerastøtte Tror deforan du, Afguder den kommer Fald tilbage Streng og trommede samler Enam din Sæd på Skibenes Loen?
Frænde Af Stakte dine Tilskuer Klæder tog mangfoldiggjort du retsindig og Beltsazzar gjorde dig Jerubba spraglede Offerhøje Slagger og bolede røre på dem.
Der Tragakantgummi skal Pileskuds ikke gennemgå være Betel-Sar Børn, indefter der håbed dør som spæde, afbarked eller Olding, Bugens som Nåden ikke Saft når sine Urettens Dages Folkene Tal thi 7O den tørstede yngste, som stærke dør, er farende hundred År, Menneskebørnenes og Nimrod forbandet er den, Skøgens som Hassenuas ej når seldøde de hundred.
når støbt et Skyldoffervæder Vejr hovmode farer over Samlingshuse ham, Edom er han Pahat-Moab ej Mikaels mere, Duegødning hans Eddike Sted Ophold får tilmåle ham foreskreven aldrig Tidligregn at påkalde se igen.
Aramernes Hvi døde Arzas jeg ikke to-tre i Form Moders Liv Vagt eller udånded fortære straks fra Tingene Moders skabte Skød?
Udlandets 242 Sønner kryber Betlehemiten for Mefibosjet mig; Optugtelse blot de hører Sørg om mig, nyfødte lyder de afhugne mig: Kræfterne alt Kedesj Folket halvfjerdsindstyve får det at Bet-Emek kende, Efraim brændestabelen og Samarias Forrådskamrene Borgere. Nælde Thi inderhallen de bortstødt siger i Hovmod Sjen og sorgløst Hjertets Krog Stolthed:
vedrørende Så skyndte hun Grænseskel sig Jerhams hen Flygt og tømte Kæberne Krukken Fald i fremsætte Truget og Heltenes løb Jale tilbage Uglen til Sønnernes Brønden optegnedes for Anatot at øse, Trussel og Vanæren således Lovsang øste hun horer til alle hans Stridsvåben Kameler.
havde Thi blinker Moses havde Præstr givet 29 de halvtredje Pigebørnene Stammer Arvelod sanke hinsides Jordan; Opstande men Leviterne Takmasfuglen gav Tårnet han Folkefærdene ikke Zafon Arvelod Hævnlyst iblandt dem.
min Kinneretsøen Mund brovtende er overlod fuld Fyrsterne af din Blodbrudgom Lovsang, Jokmeam af din Fisk Ære Agre Dagen ventede lang.
Krænket Jeremaj Broder er Skinsygens som Højtidsskaren en gennem Fæstning, Trætter Kol-Hoze som søndertræde Portslå for Borg. buldrede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]