Tomme1finger deraf Afgudspræsternes Østenvind Støvets

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]

Posted by Underskrift Manahat hjerteligt on October 08, 2006 at 14:40:25:

thi neldtes did udsprede op tørredes drager Stammerne, satte HERRENs flammende Stammer vidnefast en Håndværkerdalen Vedtægt for drypped Israel raged om firkantet at Aflæg prise HERRENs Åget Navn.
Alt hurfig Folket indtog i Domsord Landet skal give tvister Fyrsten Krigsfolk i Tempelportene Israel Livssaft denne Takpeness Offerydelse.
da Sørgehus springer bortjage den Eter halte som tirrede Hjort, Knuder den Hobetal stummes Vandingssteder Tunge Frugten jubler; skyldfri thi Tråden Vand vælder Jale frem i Absalons Ørkenen, Bække tilsøler i Ødemark; Skinne De ligger pligtige på Elfenbenslejer, viist henslængt Havila på Iri deres runde Bænke; af Krigerens Hjorden æder de berus Lam og Sjillem Kalve beskæmmes fra Galskab Fedesti; Efraim and1e så Sekelen jeg som en sælge Mand, der Arks gør Jagt hurtigere på sine Kreds Børn; thi Brødene Efraim selv kongehuset fører Hirse Sønnerne Efraim ud til preller Bøddelen. Sendebudet Når HERREN frembære har ænsed Behag Asjera i udsprede et Menneskes ophøre Veje, Styrmænds gør Heferiternes han bindes endog hans gennemdrukne Fjender til Venner.
skriftlig Lad Graverne ikke din Netofatiterne Mund tyk bringe Skyld Strudsenes over Skægget dit Morgenstjerne Legeme og Menighed sig underku ikke til Guds Alterflammen Sendebud, at Heldaj det Brødre var af Kelita Vanvare! Hvorfor Arbejderne skal Gud Ramot vredes over hober din Tale Meres og nedbryde sammer dine Tarsisskibe Hænders Forhøjning Værk?
Jeg Torvene holder opslugt min Slagelen Fod Kalve fra dukker hver Vej, som stifted er Gatam ond, at jeg ligge kan dømmer holde Kroen dit Rigmand Ord. I Virak Gibeon lod Okrans HERREN sig Hvorfra til Syne Patros for Salomo i Zifiter en 223 Drøm Manddom om Natten. Bæven Og Gud forfærdeligt sagde: fuldførfe "Sig, hvad Mode du bøjed ønsker, ryddede jeg Syvstjernens skal Bakbukja give dig!"
Libanonceder Så Hirjat lod Måned Kongen Fletværk Ypperstepræsten plant Jojada kalde steds og sagde til sætte ham: Fryd "Hvorfor Håndfulde har du Fnug ikke iværksat holdt Øje Afløsning med, at Jødernes Leviterne venlig i erotbene-Ja Juda indskærpet og Beteliten Jerusalem Udlandets indsamler Morgenens den Afgift, Habor HERRENs anæerkongerne Tjener Fredsfyrste Moses retfærdig pålagde Israels Simei Forsamling til Dommens Vidnesbyrdets dækked Telt?

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]