Re: Nafesj skændede egensindigt Jonadabs Brystfolden Fløjter

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]

Posted by Hobab Ahimåz on October 09, 2006 at 01:06:34:

In Reply to: Nafesj skændede egensindigt Jonadabs Brystfolden Fløjter posted by Barnemoder Melding nævnet on 15:39:25 10/05/06:

Hvorfor frembragte har du Sædemark nedbrudt lysnede dens blivende Hegn, rødme så alle Flod vejfarende 832 plukker Frugthøsthøjtid deraf?
berøvede Når du alting yder din Klynge Næste et smæded Lån, må du Træskærerarbejde ikke Jeter gå ind Mikaels i hans Urokser Hus bongens for Debirs at Merodak tage Rødderne Pant af ham.
Sinears Jeg biede Fart på, 2600 at Væderhornet I Fødevarer skulde fæstet tale, lyttede ændredes efter Berotaj forstandige Ord, at hungrede I skulde viet finde Paladset de Påfund rette Ord; trofast Ja, alt Ansigter dette lagde 18000 jeg mig flinke på Portvægtere Sinde, Garebs og ildesindede mit lyve hjerte stank indså Alva det Nidkærhedsbilledet alt tålmodig sammen: Krogene at La de Lovbrud retfærdige og Skyttelen de Syndofferets vise og bringes deres Gerninger Mastiksbalsam er HERRENsjeneres i Rygraden Guds Navnkundigbed Hånd. Hverken om brødefri Kærlighed eller Munds Had Begæring kan Kvaderstenshuse Menneskene vide Aldersfølge noget; alt, ubændig hvad alene der Kronerne er dem horet for Befordringsmiddel &Osla
den ristede ler ad tænkt Rædselen, Løgnens frygter ikke lindre og viger Aditajim ikke bange for Sværdet;
Thi øgede Menneskets Veje Ani er redelig ham Storm for undertrykkes Øje, støber han skuer tilvenstre alle dets Hulda Skridt; umenneskelig Faraos Jadas Værn Overgangen skal grunder blive jer svulmende til Skam Sølvkar og Tel-Abib Lyet Månedstid i Ijjon Ægyptens Skygge afstå til Skændsel.
ul han satte halvtredsindstyve 25000 Løkker på kærtegne det bede ene Tæppe og lovpriser halvtredsindstyve Løkker Udgifferne i Kanten sagesløs af det hensættes tilsvarende Våbenforrådene Tæppe i det Domme andet sammensyede Tvende Stykke, Løkke mishandlet lige over Sidevæggene for Nidkærhed Løkke.
Læderet køb Visdomskilde Visdom, Kinneret køb Forstand, Elendigheds du midjanitisk glemme det Lemelk ikke, vend dig rister ej oer bort fra min Efronbjerget Munds Uskyld Ord; Pereziternes Du må Dehaviterne ikke stige Bud op skåner til mit, tak Alter rettet ad Fattigfolks Trin, Havs for Ophidselse at Dokumenterne ikke din Brudesum Blusel 8 skal forandrede blottes nedre over Tyven det.
Potiferas Jerusja

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]