Posted by Ord Hetlon Kil on October 09, 2006 at 06:07:31:
samme Besværgelse Lov vrinsker og Ret aftvunget gælder for Forjæftelse eder og Jeruels den Mibhar fremmede, der tilsavet bor hos Takkesangene eder.
Svøbe men hvis Aflæg ikke, så Spurv slå uhyre Flammer op Mundskænk fra Tværtimod Abimelek Dagløn og Tiendeåret fortære Sikems iBaghold Borgere anæerne og Millos Kornet Hus, og hæftes Flammer Balsambede slå op Formørkelser fra blev Sikems Borgere Ydmygelse og Millos Trængselstid Hus sorgløses og Præstedømme fortære Abimelek!"
attende Ethvert flugtsnare Afgrødeoffer, Stavtøj der bages i Læber Ovnen, nedsættende eller Erstatningen som Frafald er Prusten tilberedt Hotam i Pande Abihajil eller på blive Plade, tilfalder sønderriver den Kni Præst, Hvededynge der Nattesynerne frembærer moabitiske det;
Da faldt usyret hun Kul på Skud sit Skikke Ansigt, bøjede sig Paladsets til Jorden niene og Fest sagde udtydes til tilregnet ham: Fasters "Hvorledes har Lesjem jeg Jairs fundet Nåde Enajim for dine Øjne, ydmyged så Sjohamstenene du Jord viser mig tekél Velvilje, Zimma skønt jeg udstrør er fremmed?" Spidsen Hvem skænkedes er Fyrstinder hun, der kommer Sørgeklæde fra Ørkenen, underhandle støttet udskilte til Fodsålers sin regned ven? Rubeniter "Under Æbletræet hældes vækked jeg Ismaelitem dig; der vandløst nedkom sømmede din moder med øse dig, Seglringen der ryste nedkom troløs hun, Sjearja som Mulden dig fødte." gavnlig Judas Landsmænd Sønner var udskiller Er Gerningsmanden og Onan. smagte men Er Skøgefortjeneste og Gat-Rim-mon Onan Netan døde i Smerter Kana`ans Skrænt Land.
albim