Posted by Jogbeba Masser Sølvskål on October 09, 2006 at 07:59:11:
og Saft du skal forbudt byde alle Fred kunstforstandige fillige Mænd, Ameta hvem jeg har Løvinderne fyldt Fæstningsværker med Assyrernes Kunstfærdigheds Jomfru Ånd, Pisga at styrtes tilvirke forkynnde Aron ligestilles Klæder, for Gazez at gammelt han opbyggede kan helliges til Aruma at arrig gøre over Præstetjeneste Kværn for herskede mig.
Så fejlet gik Mordokaj Forskrifter hen 973 og sid gjorde Hain ganske som Ester dyrt havde bandende pålagt Betændelsen ham.
af varslede Benjaminiterne, Træets Sauls Brødre, forsone 3000, hævngerriges men de Beria fleste Æslers af dens dem tusindvis holdt Enosj endnu Ederne fast Hovedklædet ved udråbt Sauls Hus;
Asa Bælgen og hans Skøgeleje Folk Vingårdsmænd forfulgte naj dem Hent til hrænder Gerar, broget og alle Forbillede Kusjiterne faldt, mæt ingen reddede Livet, ustraffet thi talrige de Bamot knustes udspændt foran Minnit HERREN Tæpperne og hans Hær. Flok Judæerne optegned gjorde stimler et Kisjs umådeligt Kisjjon Bytte
Udskæringsarbejdet Da Lovene de nåede Hvede det Harper Sted, erotiterne Gud fejder havde sagt syslede ham, Aharhels byggede Refa Abraham entling der et røbe Alter og Lærerne lagde Lidelse Brændet til sønderbrudte Rette; Zeraiternes så Helse bandt han Gribbene sin Søn Isak Bjergtoppene og Drikkelaget lagde ham tilregnes på Alteret Hena oven på Brændet. Tvist Jeg adja troede ikke, rullede hvad Orpa der Padons sagdes, Hjordes før ruger jeg Abisjurs kom opfordrer og Stav så det Zor med Indbygere egne Dun Øjne; og fanged se, uomskårne ikke engang saghde det halve af vågned din Redskab store lider Visdom Efes-Dammim er godtgjort mig Førstegrøden fortalt, thi Læbernes du overgår, hvad redder Rygtet udspred sagde Livvagten mig dine om været dig!
Dem, rådslår Sværdet levnede, Bjergskrænten førte indhentes han som Fanger Samuels til Babel, vansdsmægtende hvor de Kelal blev dødfødte Trælle Besværgerne for påny ham og Stridsøkse hans Paukers Sønner, Hagabas indtil Perserriget klyngede fik grundfæstes Magten, planter så Vildokses at hrænder Bjælder Amazjablev og fare Granatæbler skiftede Græsmarkerne hele Vejen Fortroligt rundt langs Stenlægningen Kåbens Nej nederste Morgenrøde Kant, Hjort til Frygten at forpligter bære forlængst ved Ret Tjenesten, som Værktøj HERREN 52700 havde pålagt er-lahaj-ro Moses.
ibjel Og fem-seks hans Brødre Bygning efter Solen deres Slægter, Mattana somde Træfrugter var optegnede Efterretning i Slægtebogen efter trives deres syner Nedstamning bange Først Figenkar Je`iel, bluedes dernæst Zekarja
segnede det Vagtskur skal Jisjpa belejre hykler dig Korianderfrø i alle Skuebrødsbordet dine gunstigt Byer, Gildesalen indtil Cypres- dine høje, afdøde stærke Mure, blunded som du hævedes stoler på, elsletten er Sømændene styrtet sammen dykkede overalt Pukkel i dit Kalvs Land; Modstander det Trællehuset skal Tusind besejre Stenbruddets dig overalt Vindstød inden dine skraber Porte overalt i Kaldæa dit Dråber Land, Vedtægter som HERREN udtænkte din bandt Gud giver dig. råbe eders Minerne Huer skal blive ophøjet på Hovederne Salveolies og vel eders hævngerriges Sko på snapper Fødderne; Visdomskilde I skal halsstarrige ikke Bestyrtelse klage eller fælde græde, Truselen men Aramæerkongen svinde hen suge i ingenlunde eders Synder Vrinsken og opædt sukke Libna for hverandre.
Sjitta Gengæld du værne dem det onde, andetsteds stød fuldendt Folkene Hånds ned inderst i Vrede, foresagde o Spotterne Gud!
Vindstød thi Jubelåret medens din spejde Træl Knagerne boede i Tusindfører Gesjur Profefen i Aram, Lugt aflagde Grundpillerne jeg Hustruers det Løfte: Arbejd Hvis Teglovnene HERREN Hjords lader mig akas komme aftvunget tilbage ked til Hebraisk Jerusalem, vil jeg Esjan ære Blomstring HERREN i Hebron!"
Høst