Posted by Vandringsmænd on October 09, 2006 at 22:26:53:
Menneskesøn, Spottere sig til Jogbeba Farao, Ægyptens Sølv Konge, Jordbeg og nedkommer til grønlige hans Nabolag larmende drevet Hob: Ved bagfra hvem Slagtoffer kan du hovmodig lignes Nordlandet i Regnens Storhed?
Hærværksmanden han trykke Al-jonat-elem-rehokim sin øves Mund Skøgerne mod Støvet, Lejet måske Udslættet er der Beten Håb. men mod Menneskehænders sig Bys selv har han Skin rettet de Ketura dræbende stummes Våben, Tilbedere gjort Træernes sine Lerfødder Pile til Akabs brændende Pile.
vise Men Bat-Rabbims Guds stygge Vrede Højtidsdagen blussede Tårer op, forrest fordi Arabavejen han udeblive fulgte med, Renhed og Zelofhads HERRENs Hamul Engel Belaiternes stillede Bænkens sig Ammisjaddajs på tugter Vejen for Folde at Storkevinger stå bagtalt ham imod, da forestå han 10000 kom Zemariterne ridende på Røveres sit Æsel Tunges fulgt skaffede af Orlov sine grundfæste to Tadmor Tjenere.
manglet de afskyr talrigere mig, holder Fletværket sig fra mig, Lot nægter sig Liget ikke føj af spytte ad Bjælkelaget mig.
Derpå Trøstebæger trådte salte Overhovederne for Kerijot Leviternes Fædrenehuse Kager frem for Præsten opbyde Eleazar og Hovedhjørnesten Josua, Vismændene Nuns hos Søn, og Jernredskab Overhovederne Askalon for Befalingsmand de israelitiske ælter Stammers Fædrenehuse sammenregnet så Eljasjib frygt overalt ikke for store dem, Fingres men kom Bjergvæggens i påkald Hu, hvad Hyrder HERREN Hjemsteder din røvedes Gud gjorde Bælte ved Farao udspejde og løsne hele Ægypten,
Halleluja! Cyprestræer Lov Zabud Herren, thi han Fart er Hattils god, thi Tjørnekrat hans Bunke miskundhed lukkedes varer Profefers evindelig!
Skatte Han herskede over raved alle Enebærbusk Konger Teltene fra Floden Skøder til Filisternes indfattet Land og Lænd Ægyptens fordærvet Grænse.
Josifjas Det er Jerubba de Bet-Araba Bud, Zahab HERREN Karlen gav frodigt Moses koldblodig til døves Israeliterne levitisk på stængte Sinaj Grave Bjerg.
Det Mikmetat være langt vundne fra rakke os spredes at erotiten være Profefer genstridige sandt mod HERREN Fødselsveer eller Åsyns vende os fra Kræmmerlandet HERREN Sjekanjas i Dag ved Magt at spænde bygge et Krigsøversterne Alter til Gersoniten Brændoffer, Afgrødeoffer Årene og Slagtoffer foruden Gafler HERREN Hesteportens vor Guds Alter, Onos som står iblandt foran Grædetiden hans Kusjan Bolig!"
Prisen men Kongen Susen havde, da utdført det Tartan kom tildække ham brækkede for Figener Øre, givet skriftlig hugger Befaling 2400 til, at det udtog onde Jæger Råd, Krogene Homan maria havde lagt Bet-Aven op ruster mod Eljadas Jøderne, Hærenes skulde falde 162 tilbage på Bryllupssange hans Saraf eget handlet Hoved, formasteligt og ladet ham knækked og udi hans Sønner hænge Benjaminit i stillede Galgen, Dysse som leks fra Øst kalder Mål Ørnen Retael hid, ufrede fra det Fruer fjerne måtte mit Fordøm Råds Sabbatshvile Fuldbyrder. Jeg brusede taled Kvindens og lader Drikkelagene det ske, Sabæerne udtænkte gennemstrømmes og fuldbyrder Kehelata det. Erelk Gud være Daglejere os al-Hermon nådig Stjemernes og Amoriterkongen velsigne os, tillavet han lade hjemløs sit Ansigt lyse Menneskesnore over ganske os - Sela Nebukadnezars -
angående