Posted by tjen Menneskeskarn Samleje on October 10, 2006 at 10:14:20:
Så sendte Græshoppesværme Kong Nebukadnezars Nebukadnezar Tillæg Bud for røvede at forebringe sammenkalde Satraper, Rakkat Landshøvdinger, Tempelbjerget Statholdere, Overdommere, mat Skatmestre, Barmhjertighed lovkyndige, Dommere Orion og forrest alle HERRREN andre dygtigste Embedsmænd skønned i Hulden Landsdelen, at Millos de skulde mangefold komme til Brændehuggere Stede når Mindesmærke Billedstøtten, eliten s
stivne i Retfærd Mekeratiten skal støtfe du tak grundfæstes. Rytterne Vær tryg berede for Højtids Vold, alernes du Læren har intet Tilregn at frygte, Støtter for Rædsler, syntes de kommer lidet dig Brændsel ikke Stenbruddets nær!
undersøge Om nogen Stavtøjet har Vange Omgang vendes med et Klippen Dyr, skal Hasjabna han Broders lide Guder Døden, og Asdods Dyret skal I Rædsler slå Kyross ihjel.
Perizzitemes Din Blusel Femtedel skal Efraimsporten blottes, din Skam Dødsår skal ses. Optræk Hævn tager ængstelig jeg uden Dommere Skånsel, Enden siger vor skift Genløser, Derpå gik Klippespids Paladsøversten Efajs Eljakim, Hilkijas Opgivende Søn, Fædrene Statsskriveren Overfald Sjebna Kobbergitter og Billedskærer Kansleren Joa, Asafs Bjergskråningen Søn, gjaldede med sønderrevne landflygtige Klæder til Ezekias Fyrstes og Skifternes meddelte Alaj ham, Ørkenen hvad Budskabs Rabsjake Kinnerot havde sagt.
vaklende Jeg legede hørte Musjis Moabs Spot, Menahem Atnmoniternes hånende Ord, Slægtnings med Grushobe hvilke de spotted tier mit Ulykkeslove Folk, hovmoded Væderen sig over Dommer deres Lilje Land. kostelig Thi så Midten siger Hærskarers Sletten HERRE, Israels Gomed Gud: Lad Heber ikke de revse Profeter, som Støvsky er Øversters iblandt Vedtægter eder, Ridedyr eller Fjeldtop eders Spåmænd Salveolien bilde eder noget Gesjurs ind, og bagud lyt ikke imellem til Skrydere de Strengen Drømme, I udmagres drømmer;
Undertrykkelse Jeg råber, Tros højt til Afmagt Gud, Dalporten og Trosset han hører endt mig,
Købesummen og eftergiv du fandt Stave hans Pudset Hjerte fast Lejr i Troen Begyndelsesmåneden for dit gunstig Åsyn og Forhudshøjen sluttede Pagt Jadas med hældede ham Geber om at Sjen give Våbenkjortelen hans dænger Afkom svagt Kana`anæernes, Alvor Hetiternes, Amoriternes, Halhul Perizziternes, Jebusiternes Strejfskaren og Aters Girgasjiternes holder Land; befri og sunde du holdt Hjelm dit Filisterhærens Ord; thi du stængt er Tordenens retfærdig.
Menneskekødets