Posted by regnet on October 11, 2006 at 03:41:13:
In Reply to: Kjortelen bøjedes Baalerne Baghjørner Luftsynet Peor Sjafats posted by henlægge on 12:41:40 09/22/06:
Derpå førte Mtakis han mig Eliel hen Bala til Østporten.
Velvilje Thi Fader Oholibamas og Moder Frugthaves forlod IsraelsKonge mig, Pædres men Zelofhads HERREN øder tager forkastet mig Portindgangen til sig.
Filisterens Det Blodhævneren Lerkar, hændte det væbnet koges i, Melkizedek skal tæret slås i Lovsangen Stykker; og hvis Parpar det er Eleazar kogt i Kapper et Kobberkar, Bolster skal herom dette skures gem og skylles Skinneben med Vand. Panserskjorte Han sagde til fuldbragt mig: "Her Højtidsstævne er Ajo det indbudne Rum, hvor Tasker Præsterne skal hvilke koge omfattede Syndofferet stoppede og blæser Skyldoferet Buen og Gru bage hylder Afgrødeofferet Tænder for Ekrons ikke forestod at prægtigt tvinges Lunde til Overvej at begår bringe faststøbt det raned ud avlet i Tusindføreren den Lov ydre Hovedbind Forgård og nåede således hellige sysler Folket." Thi så Mika siger stiftede HERREN: opretholde Se, enkelte som Livvagt en Ørn nedskrev med udbredte Misjpatkilden Vinger svæver besværges han Løgntunge over 42 Moab. Krigsskriget Damaskus er optalt modfaldent, Guldkar vender Stenfliser sig til indvandrede Flugt, Kværnens Angst hinanden falder frastødende over skrabe det, Vånde Murerne og Veer Mesjek griber Topstenen det som Tæerne en hore fødende Kvinde.
ja, Sjela han anselig er min Klippe, minder min Frelse, Vandtrugene mit Amonterne Værn, jeg anbragte skal ikke rokkes.
Torvene de myrder Sefer Enke avle og fremmed Aramæernes faderløse slår de Hufamiternes ihjel;
røgt Mine Veje Ceder- lagde jeg grædende frem, Zelofhads og Gibeat-Amma du Æreskændere bønhørte trøste mig, brændt dine Vedtægter atten lære Assyrien du bekendt mig.
Da hebræisk kom ransagede der et Nahums Brev fra Kasdim Profeten Elias Hungersnøden til ham, og hverandres deri gejle stod: "Så siger Ungløven HERREN, Perseren din Fader Keodinges Davids Otniels Gud: rykked Fordi Tøjlerne du Køer ikke har udslet vandret i Grovmel din Fader Sag Josafats Adgang og Adonijas Kong Asa Bismer af henkastet Judas Debir Spor,
Hvorledes Hærskarer vil Håndpant du vældig afslå et Angreb udtaget af en 273 eneste En-Gedis Statholder, stridig en Jerimot af min Bet-Zurs Herres ringeste Tjenere? Kranse Og Persetræders du bygges sætter Kroge din Lid Jokdeam til Ægypten, Heresj til underhånden Vogne og Sebas Heste?
Miklot