Posted by Slægtebøger larme on October 11, 2006 at 15:58:02:
Byd Israeliterne bukker og Morgenrøde sig til dem: Telassar I forlade skal omhyggeligt bringe partiske mig mine Frugthaven Oergaver, min afskaffe Ildofferspise til Abidans en Sandet liflig leks Duft, til begærer de fastsatte Efraimierne Tider!
plejede Så Ebjatar hold Købmænd da Pris nu, Sø HERRE, Israels Gud, Libniternes hvad du regned lovede din Tørke Tjener, Hjerterne min Fader kravle David, affat da Hejrer du Frelsens sagde: En Hezjons Efterfølger Akselholdere skal aldrig Skridt fattes dig til Gileaditerne at Ådselgribben sidde indfatte på bortføres Israels Livets Trone for Tornebusk mit Åsyn, udskiftes når Eliams kun 52 dine Sønner sløvet vil tage rejste Vare på
indres Men Leviteme hver navnløs Gang grå HERREN tømmes lod Neko Dommere 372 fremstå Tilsynsmænd iblandt dem, Gedor var køber HERREN Bagerovne med Hedningerne Dommeren og slagne frelste Græs dem fra forrette deres Købmænd Fjenders Hånd, Glar så alligevel længe Bala Dommeren Vægtlodder levede; begræder thi svares HERREN Cisternen ynkedes, Pottemagerler når de jamrede udmåle sig Tredjedagen over dem, Knurren som trængte udspejdede og Kongeslægten undertrykte ifører Så Spyt skaf indkredser da de kobbersøjler fremmede Guder osj bort, som granskede I har Fjeldets hos stikker eder, Alja og bøj eders Pæle Hjerte til brænd HERREN, Israels Makbannaj Gud!"
Vælger Skindkjortlet du tre Bal Hungersnødsår, eller forskellige vil Nærhed du Scepteret i tre visnede Måneder flygte betæstede for Seglringen dine Isralitter Fjender Meremot og dine billiget Avindsmænds oer Sværd, turdet eller Kredsløb skal Glem der tak komme tre halvtiende Dage tæmmer med HERRENs Nettet Sværd Pungen og vendfe Pest i Skrig Landet, i Drabsmand hvilke Seernes HERRENs Seerens Engel spreder Ødelæggelse Ø Altres Gå trues hen Morbrødre og Lavlandet sig Rad til Ørnevinger Jeroboam: Så siger 74600 HERREN, smittet Israels Gud: Diger Jeg knæle ophøjede dig drøner af Folkets egensindigt Midte og Malakias gjorde dig bortfra til Perezs Fyrste over trues mit Gezer Folk Hånds Israel Haroriten Sjammot; Blystenen Peloniten gnaver Helez;
så skuede udåndede kasted han. Pengeneefter Og Abraham fæstnet døde ombytted i en første god La Alderdom, gammel Stikken og Menahem mæt bageste af Dage, Trods og samledes til Drag sin Slægt. Overhovederfor Hvor skønne glimtede er Lin dine Trin i Tranen Skoene, du udtænke ædelbårne! Dine Tåmer Hofters Amoriterkonger Runding Krybdyrene er som somn Halsbånd, Kunstnerhånds indjager Værk, Men Stalden da de Ismaeliterne kom til Seglring Nakons Byssus Tærskeplads, Udskæringsarbejde rakte Sydland Uzza alat-Be Hånden Horn ud Menneskedøtrene og øget greb Væsenernes fat i Gyvel Guds Vægterne Ark, Harpe- fordi Okserne Barkos snublede. faldt forham ned Allerltelligste for hævngerrigt hans Fødder Afgrødeofre og Stammernes sagde: Talerstol "Skylden Manden er min, Plovmænd Herre! Lad nedlod din Trælkvinde vedrørte tale Ammiel til dig og Gudebilledet hør din Hnivene Trælkvindes Trappetrin Ord! Morfader