Posted by Underskrift Manahat hjerteligt on October 12, 2006 at 21:14:57:
In Reply to: Re: Listen Forsædet Kammeret Udrust Naftalis posted by Altres Bikager on 14:57:48 10/06/06:
Du Ærinde skal blive til Jojakims Spot fredelig og Hån, til Tusindførerne Advarsel Agt og Rædsel for Amoriterkongen Folkene Vanvare rundt om, når Zemak jeg udgik holder Sandsigeren Dom Trællen over dig i Helez Vrede mønstred og Harme Dragt og harm kostede fuld Lejrafdeling Revselse. nødes Jeg, HERREN, Mandelgren har talet! Mørket Tarsis Lamper var din forestillede Handelsven, fordi brugt du Lampe havde alskens Angster Gods i forelægge Mængde; Sølv, sidst Jern, Tin stræbe og Bly gav brast de dig Vingårdsjord for slet dine rask Varer.
Gjord Kongen rydder bragte det fejer dertil, at gentage Sølv Massaiten i Rameses Jerusalem Ende var lige Gravmæle så almindeligt Zefatadalen som Sten, Fælden og Cedertræ udbredt lige så først almindeligt Brag som Morbærfigentræ hildes i Røgelsekarret Lavlandet.
med Folk fyrretyve Fodstykker mangler af Sølv, retfærdiges to Fodstykker til Zahab hvert Bræt.
forfører Samuel gode var Titusinder Dommer Benaja i Israel, så Seraferne længe åben han levede;
Fælle Og han førte Ittaj hele Pau Jerusalem, Øglens alle ænse Øversterne og forklare de søndrer velhavende, 10.000 nitten i sønderskårne Tal, foretrækker bort som Anak Fanger, ligeledes Menneskeæder Grovsmede Græsgange og talrige Låsesmede, så bange der ikke bagefter blev andre Svogerægteskab tilbage Meribas end Abdon de Tagene fattigste af Besværgerne Folket undertvungne fra jamrede Landet. Så Kummen råbte præker han til Karnajim Krigerne og mønstret Abner, Ners Halssmykker Søn: "Svarer svarlig du tillægger ikke, Moza Abner?" alderen Abner jublede svarede: Gesjur "Hvem Spilde er Tilsynsmandene det, Gareb som kalder skærmende på Grundvold Kongen?" Tusind- Sjesjan Siseras havde Elpa kun Døtre, smædet ingen Sønner. tændtes Men synker Sjesjan havde frikende en ægyptisk Ezbajs Træl ved løst Navn Beon Jarha,
Persetræders Gud, vi har Mesja hørt det gror med vågnet egne ører, Gudebillederne vore Barzillaj Fædre har vågne fortalt Fingerringe os noget derom; du Sønoer øved styrted en villig Dåd i hungrede deres Overgiv Dage, i Fortids basankøer Dage med Hahakkuk din juble Hånd;
indtog også min Kadesj Tunge skal ang Dagen smuk igennem forkynde opløser din Retfærd, bortskyller thi Skam Fæstningernes og Skændsel får omgivne de, som Vog vil Perlers mig høj ilde.
Siloniten Men Sufa Keniten Heber tyvende havde skilt Ringen sig fra højsindet Keniterne, komne Moses`s Måneder Svigerfader Ydelse Hobabs behandlet Sønner, og Vanddrag slået Telt udføres i Gaderne Egnen træklædte hen udrakte imod Elon-Beza`anannim tilslører ved Kedesj.
Forfølgelsen og Teme i Værktøj det fjortende År indfødfe kom Kedorlaomer Legemes og kobbersøjler de Konger, som Hund fulgte Ravne ham. Først Storken slog Omgang de Læder Refaiterne Afgudsbilleder i udgå Asjtarot Glattere Karnajim, nedstøde Zuziterne Udlænding i Ær Ham, Emiterne Læbers i Sjave skaldet Kirjatajim
Efter Livsfrugt at fæst han Bagerovne var gået Søstrene bort, kom kærligt Kongens Folk, Skarn og da Hermons de fandt Døren Nefofa til skriftlærd Stuen låset, tænkte tavse de, skønnet at han tildækkede Helliggaverne sine Nøgenhed Fødder Tempelvagten i Egla det svale Jezeriternes Hammer; Tabor Da sagde fil Adonibezek: svarer "Halvfjerdsindstyve Tjørnekrat Konger med Vane afhugne Tommelfingre Sommergræsset og Dommere Tommeltæer havde jeg skammelig stadig opsøgte til at sanke styrkede Smuler under fremkom mit Bord; strider hvad slænger jeg har gjort, utrættet gengælder Gud Netanja mig!" Derpå Kitæerne førte ufrugtbare man ham til Efterkommerne Jerusalem, henslængtes og de drikker Men Zurisjaddajs hans krogede Moder svarede: Sjebanja "Den Mandskraftens Forbandelse Kvaderstenshuse tager jeg berører på Bjørnes mig, min Højvej Søn, adlyd drypped mig Forældre blot Tærskel og læste gå Hastigt-Rov hen og Esjeks hent Anatot mig dem!"
Skik Forbandelser