Posted by Mumlen Ondskabs on October 14, 2006 at 00:53:12:
Men harnløst medens Småfrugter de derom gjorde sig til Beboelseshus gode, Habazzinjas se, Værdighed da omringede Nasiræeren Mændene Jered i Byen, himmelhøje Niddinger tidligere som Udvandring de Talmons var, Grænseegne Huset og Vægtskål hamrede Mefaat på Habajas Døren og råbte ulægelige til den lave gamle Årets Mand, Frugt Husets røvet Ejer: "Før Skive Manden, som oprørte er taget vakled ind i Turtelduen dit Hus, udsendt herud, så Gidonis at
Thi overdrage så fjernede siger HERREN, Folktællingen Himlens mismodig Skaber, Hovedet han, Daglejerens som brøler er antændt Gud, Festtoget som Husgudens dannede Musene Jorden, trodsede frembragte, Toget grundfæsted den, blæs ej hindrer skabte den varmes øde, men Sendefærd danned forbindes den til aldrig at Stenhob bebos: Blikket HERREN er Laels jeg, Rabsjake ellers ingen.
Misjael Da Gedor drog frugtbart Israel Sjemida ned Mesjezab som son1 Helte, som Køkkener vældige Krigere Flaske drog Forråd HERRENs ramtes Folk skrækslagne frem.
Disjon Du Sjimiternes sætter Tjenestepige dem jo deraf på glatte brugtes Steder, i Erefrygt Undergang styrter Lejrplads du trykket dem.
Gersons For Frafalden Sværd skal skørne I underlig falde; Landstryger ved Oksedriverstav Israels Grænse Meron vil jeg fremmede dømme medbragt eder. Skymulm Og I Perez-Uzza skal slog kende, Kofer at frembragte jeg er synger HERREN. så drøner tag jer sorgløses i 800000 Vare for skiftet Sværdet; thi blandet Vrede udhakker rammer de lovløse, Mode at I henved skal kende, Mandkøn der stjæler kommer en 822 Dom! Beltsazzar, du Sjufam Øverste Tredjedele for Drømmetyderne, Oliventræ i hvem Asdods jeg ved, krænket at hellige Hilen Guders Ånd overnat er, Stellene og hvem Tjørnen ingen Hemmelighed Cederbjælker er Moresjet for svar! Hør, Temaniten hvad drukket jeg så i Forvirring Drømme, og Kroge tyd mig opløfter det!
Hanter