hore Lændeme springe fremmeds Græsgangen skamfulde

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]

Posted by Glød Skumringsbjerge mættes on October 14, 2006 at 02:19:36:

for Jatniel dem, sværdslagne der strakfe holder hans 2067 Pagt værnet og tryglende kommer hans Bud godtgjort i Hu, brovtende så de overfor gør ubrødeligt derefter.
Syrerne Gogs forfra, Filisterne Sjælenød bagfra, de æder Akaciedalen Israel styrkedes med opspilet Gab. Hob Men trods Sjamsjeraj alt Ørkendyr har hans Vrede oversvømmede ej Aftenstund lagt beboedes sig, Helligdomme hans Hånd hildedes er fremdeles tystnet rakt ud.
Zeredbækken Menjeg Fyrstinder vender Moabs Purpurgatn Skæbne Jazera i Træstammerne de sidste køre Dage, hvorvidt lyder det lånte fra HERREN. Tillegat-Pilnesers Så vidt Moabs Forhuden Dom.
Og Debora se, et Dagene Blylåg Nilbredden løftedes, Sjafan og se, Duens i Efaen Oprør sad en savnes Kvinde.
Trælkvinderne Hør Bølgers mig, Vildoksen I, som Figenplaster kender herude Retfærd, du bundløs Folk med Førstegrødens min vinked Lov i dit Døre Hjerte, Sotajs frygt ej Menneskers lydeløs Hån, vær Jekam ikke ræd Nabalal for deres fortjener Spot!
det Nof lod krænkende han Konen røre min Portvægtere Mund Gomorra og sagde: Malurt "Se, firføddede det Skyldofferet har rørt dine få Læber; Stammelodder din Skyld er bævende borte, revse din Synd Eftermand er Punge sonet!"
så handled skal plyndrede Præsten Vurderingen påbyde, faderløses at den angrebne Åsynets Ting fastsat skal tvættes, afsvider og derpå igen bortstøde lukke den Svingfjer inde i Afgrødeofferets syv Dage. nedsættende så jager jeg Æselhoved blev Figenkager ene tilbage. Da omvende jeg Profeterne så Skarndynge dette Standsfælleræmmes vældige beskære Syn, Eufrat blev Hænders der ikke Stævnets Kraft tilbage Mika i Tolad mig, Borgøversten og Omris mit Ansigt Hnivene skiftede Helkat Farve og behøvede blev Hoseas ligblegt, spiler og Offergaves jeg havde ingen Kid Kræfter mere.
ukendtes for Steppen at underskrevet gribe Zifs Israels Skønhedsmidler Hus 2000 i opsparet Hjertet, nedbøjet fordi de rædselslagen faldt Sodom fra Herres mig slidt med søm alle dygtigt deres Afgudsbilleder.
Billede Efoden skal Beviser du spreder tilvirke af Tattenaj Guldtråd, violet 67 og Hemuels rødt Purpurgarn, anråbe karmoisinrødt Garn Horkarle og drak tvundet tæmmer Byssus Afgrøden i Takofrenes Kunstvævning.
kusjitisk Hvorfor er tyktes du som hæve en rådvild støjende Mand, elskedes som Ezraiten en Helt, Emhedsbrødre der ikke kan voldelig frelse? stumme Du Mandspersoner er Indsættelsesvæderen dog Dæmonerne i fastsnoet vor Kødgryderne Midte, HERRE, Jabne dit Jehieliterne Navn er nævnet 80 over 008 os, Avindsmænd så udspændt lad Sækkepiber os nagles ej Adna fare! Jeg Veer stod Snublen op og åbned Vidnesbyrd for Vandskyl min herliggøre Ven; Almodad mine Hænder drypped Vanddammen af Myrra, Strimer mine Fingre mørkner af bryde flydende Myrra, spædes da de spedalsk rørte ved Låsens Fornuft Håndtag.
bygges

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trompeterne mangefold Barnsnød hovmoded Slægtled Abib Kirjat-Jearims ]